Salta al contingut principal

Translate

UN CATet assegut en la terrassa de les golfes de las Descalzas de Madrid


Ho deia Brassens  i ho canta Paco Ibañez, a la gente no li agrada que un segueixi la seva propia fe …… 

pero, boleta darrera de boleta , m’anaven passant els moments, les situacions, les persones i, de sobte , em vaig quedat una estona en Albacete , a l’octubre del 2007, ara fa tot just , 16 anys i uns mesos 

- Per que no et fas una ruta per la Mancha ? pots mostrar allò que has anat fent al voltant de la gent gran en Catlaunya i en Madrid i en Cadiz i en Valencia i en l'Aragó , em vaig preguntar aquell "dimarts" assegut en la terrassa de les golfes de las Descalzas de Madrid 



16 anys i no havia vist , fins avui, passant l'escomrba per el jardi , que la base , el bit, la ferrita es el Re En Qüentro. i l'ènergia per a re enquemtra-se es UN CATet , una nova ocupació i l’altre catet …. LES NOVES FONTS D’INGRES … persones, organismes i empreses , els hi agradara el Re EnQüentrarse, dic jo 


i vaig pensar … fes un test , allò que em va ensenyar el meu pare.

La sota … estava en marxa, la proposta que els havia fet de col·laborar a …..la Fundació Pasqual Maragall , per començar .


o fes-te un d'aquells Martes i Crece que vas començar a fer en LISSA .... 

UN CATet assegut en la terrassa de les golfes de las Descalzas de Madrid 


Comentaris